Saturday, January 16, 2010

Winter time

It's wonderful winter,kepada sesiapa yang xpernah pergi oversea. But for me, i'm not happy when winter comes.

Why??? Terlalu sejuk+matahari xkeluar...

Bila aku balik malaysia, adik bradik aku selalu cakap aku nih gile dok berjemur tgh panas. My fren, ema, kenal masa praktikal kat SAPURA, gelakkan aku, sebab aku ajak die jalan kaki pegi stesen minyak di tengah hari buta. Oh come on, stesen minyak tuh xjauh,100m aje kot. Aku lagi xlarat nek krete, tau2 aje la,parking tgh panas, macam ayam kene panggang kalo masuk krete tuh. Sekadar utk sampai ke esso yg berjarak 100m. Tapi kan, aku pk balik, larat ke kawan aku tuh nak ikut langkah aku yg laju ini..ekekek~

Bila da dok sini, baru nak kenang jasa matahari nih. Uisyk, kat sini, kalo matahari kuar, aku rasa nak cekup matahari tuh, kasik die jgn hilang. Kalo kuar matahari, mood aku berubah, hepi giler, rasa ada semangat. Matahari=cahaya=rahmat Allah swt :)

So, pasal itulah, org dok sebut-sebut, xkira apa bangsa, bila seseorang itu dpt membahagiakan org lain, dia dikatakan "matahari". Ingat x lagu nih :

U r my sunshine,
My only sunshine,
U make me happy,
When skies are grey,
U may not know dear,
How much i love u,
Please dont take,
My sunsine away...

See2...
Hari yang mendung dikata HIBA...
Hari yang cerah dikatakan BAHAGIA...

Do you want to be my sunshine??? I hope so...n alwayz be with me forever....
Jangan pudarkan cahaya anda untuk saya k...coz i love u all so much!!!

0 comments: