Friday, July 17, 2009

Naruto Shippuden


Aku adalah peminat manga yang setia sejak 3 tahun lepas. Tiap-tiap hari jumaat, aku akan make sure melepaskan penat lelah aku depan komputer utk membaca manga Naruto secara online. But kali nih, aku paste kan link dlm nih. Mana tahu ada sape-sape yang berminat.

Aku tak kisah kalau ade yang nak komplen aku nih cam budak-budak suke tengok kartun. Aku xbape nak layan movie. Apa-apapon,setiap orang ade cara sendiri nak menghiburkan diri. Yang penting..enjoy!! Lagipon seminggu skali aje. Jangan jadi cam kartun sudah..huhuuu~

Nih link-link yang aku slalu masuk:

WATCH ANIME ONLINE!!!

READ MANGA ONLINE!!!

Pada sesape yang nak donlot Naruto(Anime/Manga) bleh hamek kat sini

Direct download (Manga naruto 456) here


Naruto shippuden 117(boleh view kat sini ajew)


Watch Naruto Shipp 117 in Anime | View More Free Videos Online at Veoh.com

0 comments: