Thursday, December 16, 2010

My new blog

Bismillahirahmannirahiim

Salam all

Lama sungguh xbuat entry baru. Entah ade org baca atau tidak. Huhuuu... Lately, saya terlalu busy dengan study, dan xde isu yg boleh saya ketengahkan. Dah hidup mcm xbape nak ade life.

So, terfikir utk menaip jugak sesuatu untuk tatapan pembaca yg berminat.

Blog yg baru ini, saya akan cerita pasal ilmu yg sy blaja kat sini. Sesuatu yg membuatkan saya sangat2 teruja. Kebiasaan ilmu2 yg saya terangkan ini, biasanya ada dalam bahasa jermen atau english aje...so saya cuba simplekan, utk tatapan yg ingin tahu, tapi susah nak paham. Supaya ilmu ini boleh disebar2kan dan diperkembangkan.

Mana lah tahu, dengan penulisan saya, ada yg akan berminat untuk belajar dengan lebih lanjut lg.

Sila ke laman blog ini : http://sayasukanano.blogspot.com/

Thank you for your attention!

XOXO -ana-

0 comments: